tisdag 14 juli 2009

Visst är de fina där de ligger och luktar på blommorna!!!Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. Det var två finingar som ser ut att trivas ihop.

    Tack för kommentaren hos mig!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar!
    Vad bra att korten kom fram!
    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  3. Roligt med kommentarer, tack för det!
    Vad heter nävan på bilden? Är det en sådan som blommar fram till frosten?

    SvaraRadera
  4. Hej jag rekommenderar boken Yllebroderier av Ingrid Eggimann-Jonsson,. Jag lånade den på bibblan och den är full med sprakande broderier i alla möjliga former och färger. Ibland kan man hitta inspiration så. Lycka till, det låter ursnyggt med ett broderi (eller flera) på klarblå tröja.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Gulliga katter :)
    Jordgubbarna är virkade i Drops Safran.

    SvaraRadera
  6. Hej Tusse!
    Kontakta mig, du har vunnit på mitt lotteri.
    med hej fr. Tant Kofta

    SvaraRadera
  7. Tack för kommentarenhos mig,vilka jättefina katter du har! Hej från Torprosen

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Kul att du hittade till min blogg.
    Jag gjorde åt knappt en härva(100g) till sjalen,stickade med st.5 1/2 så det blir ganska stora maskor.

    SvaraRadera
  9. Jag älskar gula katter det är liksom urkatten för mig, undrar om de kan känna någon slags samhörighet för att de är gula båda =)

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Tack snälla du för kommentaren! :o)
    Vilka söta katter! Mitt favoritdjur! :o)

    Ha det gott och trevlig helg på dej!

    KrAM

    Monika

    SvaraRadera